
Нова Honda Civic десятого покоління існує на ринку вже п’ять років. У японців декілька інші представлення про залучення клієнтів, ніж у європейських виробників. З іншого боку Civic завжди був популярним автомобілем. Поява нового покоління Civic пару років тому викликало велике занепокоєння у прихильників марки.
Хонда Цивик. Кузов/інтер’єр
Довжина чотирьохдверного Civic становить рівно 4658 мм. Автомобіль ніколи не намагається скрити свою японську ДНК. При цьому машина повна динаміки. Гострі, навіть агресивні лінії підкреслюють потужність і хороші ходові якості. З іншого боку, версія седана, ймовірно, саме стилістично «перебудована» і з усіх варіантів Civic, з Type-R на першому плані.
Підйом, проведений минулого року, мало змінився. Насправді щоб дізнатися, що було змінено, вам прийшло б поставити поруч дві копі — до і після зміни. Невеликі зміни в основному стосуються дизайну бамперів і… доповнення ручки регулювання гучності аудіосистеми. Цей останній хід — великий плюс для Honda. Випробувана версія Executive — більш висока з двох прайс-листів (більш дешева Elegance). Має в салоні повний набір обладнання — зі скляним люком, шкіряним салоном та електрорегулювання водійського крісла.
Крім того, у нас є безключовий доступ, світлодіодні лампи з випромінювачами та аудіосистема з 10 динаміками. Скляний люк трохи зменшує простір над головою пасажирів заднього сидіння. Обі моделі Civic в стандартній комплектації забезпечені 17-дюймовими легкосплавними дисками. Інтер’єр виробляє велике враження — як з точки зору кількості місць спереду і ззаду, так і з точки зору матеріалів і якості виготовлення. З плюсів — зручне сидіння, спортивна, низька посадка за рулем і зручний руль.
Хонда Цивик. Привід/керівництво
182-сильний мотор, встановлений під капотом нашого тестового автомобіля, є одним із трьох двигунів Civic, що продаються в цей час в Європі, і єдиним доступним у чотиридверній версії цього автомобіля. У порівнянні з автоматичним варіатором, за заводськими даними, тестовий автомобіль повинен розганятися від 0 до 100 км/год за 8,3 секунди, це хороший результат. Стрілка спідометра зупиняється на відмітці 200.
Переваги:
- Динамічний двигун;
- дуже хороша підтримка та управляння;
- широке стандартне обладнання.
Недоліки:
- Вимкнення звука на вищих швидкостях;
- петлі дверей багажного відділення, що проникають усередину її салону;
- немає ручки для закриття багажника.
Резюме
Хонда цивик 4 д — це не погана пропозиція, яка навіть через п’ять років все ще популярна. Забезпечує відмінну керованість, чудово забезпечений, а його динаміка задовольняє більшість покупців. Якщо додати розумну витрату палива і просторий салон, то виходить, що ціна на цей автомобіль розрахована вкрай вигідно.
Отправить ответ